Kunskapshub

Utforska vårt kunskapsmaterial och evenemang för dig som vill utvecklas i din roll och stärka dina kunskaper.

12 mars 2024 09:00

Events ITSM-Helpdesk

ServiceDesk Plus utbildning [Umeå]

Nu kommer vår populära utbildning ServiceDesk Plus till Umeå den 12-13 mars där du kommer får lära dig både grunderna och mer avancerade funktioner.

Läs mer ››
19 mars 2024 09:00

Events

Service Support i Fokus 2024

Träffa oss på Service Support i Fokus den 19-20 mars! Vi kommer ha ett seminariepass om "Säkerhetsincidenter: Effektiva strategier för din servicedesk...

Läs mer ››
19 mars 2024 11:00

Events Active Directory - IAM, IT-säkerhet

6 smart ways to spot login attacks

Ta del av insikter om de senaste hoten mot hälso- och sjukvårdsdata, säkerställ regelefterlevnad och skaffa handlingskraftiga strategier för robust da...

Läs mer ››
22 mars 2024 10:00

Events IT-säkerhet

WithSecures Elements, nyheter och uppdateringar

På detta återkommande webinar visar Fredrik Lille, Sr Systems Engineer på WithSecure intressanta funktioner samt de nyheter som kontinuerligt adderas ...

Läs mer ››
09 april 2024 08:30

Events Active Directory - IAM, ITSM-Helpdesk, Klient och mobil, Nätverk och server, IT-säkerhet, Molntjänster

ManageEngine User Conference

Vi välkomnar våra ManageEngine kunder och partners till årets stora händelse den 9-10 april i Stockholm.

Läs mer ››
13 maj 2024 09:00

Events Active Directory - IAM, ITSM-Helpdesk, Klient och mobil, Nätverk och server, IT-säkerhet, Molntjänster

KommITS Digitaliserinsdagar

Vi deltar tillsammans med ManageEngine på KommITS Digitaliserinsdagar 13-15 maj 2024 i Malmö.

Läs mer ››

Whitepapers ITSM-Helpdesk

Modellen för att leverera enastående service till IT- och affärsteam

Få värdefulla insikter om hur organisationer skapar framgångsrika tjänsteleveranser och de viktigaste faktorerna för utmärkt serviceleverans.

Läs mer ››

Whitepapers IT-säkerhet

Säkerhetsrapport för tillverkningsindustrin

Ta del av insikter från SpriderLabs världskända cybersäkerhetsforskare och hotjägare. Rapporten ger en värdefull plan för att skydda din tillverknings...

Läs mer ››

Whitepapers ITSM-Helpdesk

Change Management i praktiken

Detta whitepaper ger dig en inblick i hur Change Management fungerar i praktiken. Ta del av studieresultat, statistik och kunskap som hjälper dig att ...

Läs mer ››

Whitepapers ITSM-Helpdesk

The Handbook of Essential IT Service Desk Metrics

Denna handbok ger dig åtta grundläggande KPI:er som alla supportorganisationer bör känna till. Genom att övervaka dessa nyckeltal underlättar det för ...

Läs mer ››

Whitepapers ITSM-Helpdesk

CMDB guide - från teori till praktik

Denna guide ger dig en grundläggande förståelse för vad Configuration management database (CMDB) är och dess processer samt hur du tar CMDB från...

Läs mer ››

Whitepapers IT-säkerhet

Förbättrad molnsäkerhet med CASB

Lär dig hur säkerhetsnivån kan höjas med en CASB samt göra molnövervakning enklare.

Läs mer ››