ManageEngine-Logo-Neg.png

Business Intelligence för IT-analys

Analytics Plus erbjuder business intelligence för IT som synliggör din data med visualiseringar och interaktiva dashboards.

Analytics Plus

Boka demo

Få djupare insikter genom att ansluta databaser, filer eller ManageEngines lösningar för nätverksövervakning, applikationsövervakning och service desk.

Bygg detaljerade rapporter och dashboards som använder kraftfulla visualiseringar för att identifiera mönster och avvikelser. Fördjupa dig i specifika mätetal för att hitta områden som behöver förbättras.

Låt dina data få en viktig roll i dina dagliga beslut. Du kan enkelt samarbeta och dela rapporter över hela din organisation med det inbyggda publiceringsverktyget.


Snabb och flexibel

Med hjälp av drag-and-drop skapar du och anpassar enkelt rapporter och dashboards för att fatta smartare beslut.

Automatisk dataanalays

Analytics Plus har en intelligent importfunktion som utför automatisk analys för att generera rapporter och dashboards.

Kraftfulla visualiseringar

Ändra hur data presenteras. Välj bland över 30 visualiseringar, färger och layoutteman.

Holistiskt syn på IT

Integrera med ManageEngines produkter för ITSM, IT-drift och support och få en komplett bild av din IT.

Schemalägg rapporter

Schemalägg dina rapporter så att de skickas till dig när du vill för att undvika manuellt repetitivt arbete.

Dela och samarbeta

Ta beslut baserat på samarbete med dina kollegor. Exportera, dela och publicera dina rapporter, närhelst du vill.

Färdigpaketerad ITSM-analys

Integrationen mellan ServiceDesk Plus och Analytics Plus hjälper dig att förbättra effektiviteten med ökad inblick i din ITSM-data. Välj bland över 100 rapporter och dashboards som är byggda på mer än 80 KPI:er, eller anpassa dem för att skapa egna.

Kom igång redan idag

Ladda ned en fullt fungerande version av produkten och testa i 30 dagar. Vi bjuder på support under utvärderingsperioden.


Analys av applikationer

Analytics Plus tar in data från Applications Manager och utnyttjar över 100 KPI:er för att analysera applikationers tillgänglighet och prestanda.

Analys av nätverk

Integrerar med OpManager för att fastställa sannolika fel och visar larmtrender för att förbättra nätverkens tillgänglighet.

Analys av ITSM-data

Integreras med ServiceDesk Plus och bevakar över 80 KPI:er för att få ökad insikt i din ITSM-data.
Analytics för ServiceDesk Plus

Utforska Analytics Plus

Online demo

Boka demo

Fyll i formuläret för att boka en webbdemo med en av våra specialister.