ManageEngine-Logo-Neg.png

Effektiv kundsupport
ger nöjdare kunder

SupportCenter Plus hjälper organisationer att effektivt hantera supportärenden, kontaktuppgifter, serviceavtal och att ge en överlägsen kundupplevelse.

Supportcenter Plus

Boka demo

SupportCenter Plus är en smidig kundsupportlösning som erbjuder hantering av supportärenden, konto- & kontaktuppgifter, SLA-hantering och kunskapsdatabas. Den hjälper dig att spåra och lösa supportärenden snabbt och därigenom leverera kundsupport på en hög nivå.


Flera supportkanaler

Låt kunderna ta kontakt via e-post, telefon, självbetjäningsportal eller social media och få en samlad bild av kundens interaktion.

Spåra supportärenden

Automatiserar processen att skapa, organisera och spåra förfrågningar i en sömlös process.

Business units

Låt varje avdelning av din organisation definiera sin produkt- eller tjänstespecifika konfiguration och arbeta som fristående enheter.

Konto- och kontaktuppgifter

Hantera kundinformation inklusive inköpta produkter/tjänster, avtal mm.

Kunskapsdatabas

Skriv inte svar på samma frågor om och om igen. Bygg enkelt din kunskapsdatabas och gruppera lösningar under ämnen för att göra det lätt att hitta.

Självbetjäningsportal

Implementera en anpassningsbar självbetjäningsportal och låt dina kunder lägga in supportärenden, spåra dem, söka i kunskapsbasen och ta fram rapporter.

Introduktion till SupportCenter Plus

Denna video ger en introduktion till funktionerna i SupportCenter Plus och dess fördelar.

Kom igång redan idag

Ladda ned en fullt fungerande version av produkten och testa i 30 dagar. Vi bjuder på support under utvärderingsperioden. 


Avtal och SLA

Hantera multipla SLA-avtal och supportplaner för att ge rätt supportnivå och fakturera därefter.

Tidsuppföljning & fakturering

Spåra tiden för alla kunder på ett ställe och använd filter för att få fram det du söker. 

Rapporter, dashboards och KPI:er

Intuitiva realtidsrapporter och dashboards ger dig full insyn i din helpdesk-data.

Utforska SupportCenter Plus

Online demo

Boka demo

Fyll i formuläret för att boka en webbdemo med en av våra specialister.

Relaterade produkter

ADAudit Plus

Active Directory auditing
Läs mer

ADManager Plus

Active Directory hantering och rapportering
Läs mer

ADSelfService Plus

Lösenordshantering och självbetjäning
Läs mer

Analytics Plus

Avancerad IT-analys (Business Intelligence)
Läs mer

Applications Manager

Prestandaövervakning av applikationer och kundupplevelse
Läs mer

Cloud Security Plus

Logghantering för molnplattformar som Azure, AWS
Läs mer

DataSecurity Plus

Ta kontroll över din känsliga information
Läs mer

Desktop Central

Komplett hantering av klienter och mobila enheter
Läs mer

EventLog Analyzer

Logghantering och SIEM
Läs mer

Exchange Reporter Plus

Exchange server auditing och rapportering
Läs mer

Key Manager Plus

Nyckelhantering för hantering och övervakning av SSH nycklar och SSL certifikat
Läs mer

Log360

SIEM och Active Directory auditing
Läs mer

Mobile Device Manager Plus

Mobile Device Management för alla dina enheter
Läs mer

NetFlow Analyzer

Bandreddsövervakning och trafikanalys
Läs mer

O365 Manager Plus

Office 365 hantering och rapportering
Läs mer

OpManager

Nätverksövervakning av hela din IT-miljö
Läs mer

Password Manager Pro

Privileged account & password management
Läs mer

Patch Connect Plus

SCCM tredjeparts patchhantering
Läs mer

Patch Manager Plus

Patcha Windows, Mac, Linux och tredjeparts-applikationer
Läs mer

RecoveryManager Plus

Backup och recovery av Active Directory
Läs mer

Service Desk Plus

Helpdesk med ITIL-stöd on-premise | Molntjänst
Läs mer

Site24x7

Övervakning av webbsidor och servrar
Läs mer