Minimera störningar och tillhandahåll enastående service för hela er verksamhet och era kunder.
En pålitlig lösning är kärnan I er service desk
Utan en bra lösning som kan ge er både en smidig överblick och en enkel hantering av era supportärenden blir er service desk ineffektiv och verksamheten drabbas av felande system, onödiga kostnader och långa svarstider.
Effektiv hantering av problem och förändringar
Med våra smarta lösningar kan ni ta kontroll över er IT-verksamhet genom en effektiv ärendehantering där ni snabbt och enkelt kan identifiera problem och genomföra förändringar (ITIL). På så vis ökar ni effektiviteten och minskar riskerna för stillastående system.
ServiceDesk Plus MSP är en helpdesk-lösning med ITIL-stöd utvecklad för tjänsteleverantörer (MSP) för att de ska kunna erbjuda service och support till sina kunder med centraliserad styrning.
ITSM-Helpdesk ITSM-Helpdesk
Denna handbok ger dig åtta grundläggande KPI:er som alla supportorganisationer bör känna till. Genom att övervaka dessa nyckeltal underlättar det för ...
ITSM-Helpdesk ITSM-Helpdesk
Detta whitepaper ger dig en inblick i hur Change Management fungerar i praktiken. Ta del av studieresultat, statistik och kunskap som hjälper dig att ...
ITSM-Helpdesk ITSM-Helpdesk
Denna guide ger dig en grundläggande förståelse för vad Configuration management database (CMDB) är och dess processer samt hur du tar CMDB från...