Kunskapshub
Utforska vårt kunskapsmaterial och evenemang för dig som vill utvecklas i din roll och stärka dina kunskaper.
Events ITSM-Helpdesk
ServiceDesk Plus utbildning [Umeå]
Nu kommer vår populära utbildning ServiceDesk Plus till Umeå den 12-13 mars där du kommer får lära dig både grunderna och mer avancerade funktioner.
Events
Service Support i Fokus 2024
Träffa oss på Service Support i Fokus den 19-20 mars! Vi kommer ha ett seminariepass om "Säkerhetsincidenter: Effektiva strategier för din servicedesk...
Events Active Directory - IAM, IT-säkerhet
6 smart ways to spot login attacks
Ta del av insikter om de senaste hoten mot hälso- och sjukvårdsdata, säkerställ regelefterlevnad och skaffa handlingskraftiga strategier för robust da...
Events IT-säkerhet
WithSecures Elements, nyheter och uppdateringar
På detta återkommande webinar visar Fredrik Lille, Sr Systems Engineer på WithSecure intressanta funktioner samt de nyheter som kontinuerligt adderas ...
Events Active Directory - IAM, ITSM-Helpdesk, Klient och mobil, Nätverk och server, IT-säkerhet, Molntjänster
ManageEngine User Conference
Vi välkomnar våra ManageEngine kunder och partners till årets stora händelse den 9-10 april i Stockholm.
Events Active Directory - IAM, ITSM-Helpdesk, Klient och mobil, Nätverk och server, IT-säkerhet, Molntjänster
KommITS Digitaliserinsdagar
Vi deltar tillsammans med ManageEngine på KommITS Digitaliserinsdagar 13-15 maj 2024 i Malmö.
Whitepapers ITSM-Helpdesk
Modellen för att leverera enastående service till IT- och affärsteam
Få värdefulla insikter om hur organisationer skapar framgångsrika tjänsteleveranser och de viktigaste faktorerna för utmärkt serviceleverans.
Whitepapers IT-säkerhet
Säkerhetsrapport för tillverkningsindustrin
Ta del av insikter från SpriderLabs världskända cybersäkerhetsforskare och hotjägare. Rapporten ger en värdefull plan för att skydda din tillverknings...
Whitepapers ITSM-Helpdesk
Change Management i praktiken
Detta whitepaper ger dig en inblick i hur Change Management fungerar i praktiken. Ta del av studieresultat, statistik och kunskap som hjälper dig att ...
Whitepapers ITSM-Helpdesk
The Handbook of Essential IT Service Desk Metrics
Denna handbok ger dig åtta grundläggande KPI:er som alla supportorganisationer bör känna till. Genom att övervaka dessa nyckeltal underlättar det för ...
Whitepapers ITSM-Helpdesk
CMDB guide - från teori till praktik
Denna guide ger dig en grundläggande förståelse för vad Configuration management database (CMDB) är och dess processer samt hur du tar CMDB från...
Whitepapers IT-säkerhet
Förbättrad molnsäkerhet med CASB
Lär dig hur säkerhetsnivån kan höjas med en CASB samt göra molnövervakning enklare.