Knowledge hub
Explore our knowledge material and events for those of you who want to develop in your role and strengthen your skills. You will find content both in Swedish and English.
Events IT-säkerhet, Nätverk och server, Active Directory - IAM, ITSM-Helpdesk, Klient och mobil
MSP Essentials with ManageEngine
Välkommen till en webinarserie i fem delar, där specialister från ManageEngine guidar dig genom lösningsfokuserade tillvägagångssätt för att förbättra...
Events IT-säkerhet
Compliance and cybersecurity
Gå med i vårt webinarserie i två delar om Cybersäkerhet och efterlevnad med fokus på NIS2. Lär dig att agera, inte reagera, skydda din information, fö...
Events IT-säkerhet
Elements Monthly Webinar
Vi presenterar och visar intressanta funktioner samt de nyheter som kontinuerligt adderas till vår Elementsplattform. Missa inte möjligheten att bli u...
Events Klient och mobil, IT-säkerhet, Active Directory - IAM
KommITS IT-dagar 2024
Vi finns på plats på KommITS IT-dagar 2024 i Stockholm den 7-8 november. Välkommen att träffa oss där om du ska dit!
Events IT-säkerhet
Säkerhetsdagen
Vi deltar som partner på Säkerhetsdagen som arrangeras av Certezza i Oscarsteatern. Kom och prata med oss!
Whitepapers IT-säkerhet
Säkerställa efterlevnad av NIS2-direktivet med Privileged Access Management
Ladda ner vårt whitepaper för att förstå hur PAM360:s säkerhetskontroller hjälper organisationer att uppfylla de stränga kraven i NIS2-direktivet.
Whitepapers IT-säkerhet
Ny forskning: Skydda finansiella tjänster 2024
Skydda finansiella tjänster med hjälp av insikter från den senaste forskningen om cyberhot mot den finansiella sektorn. Ta del av rapporterna här.
Whitepapers IT-säkerhet
Säkerhetsrapport för tillverkningsindustrin
Ta del av insikter från SpriderLabs världskända cybersäkerhetsforskare och hotjägare. Rapporten ger en värdefull plan för att skydda din tillverknings...
Whitepapers ITSM-Helpdesk
Change Management i praktiken
Detta whitepaper ger dig en inblick i hur Change Management fungerar i praktiken. Ta del av studieresultat, statistik och kunskap som hjälper dig att ...
Whitepapers ITSM-Helpdesk
The Handbook of Essential IT Service Desk Metrics
Denna handbok ger dig åtta grundläggande KPI:er som alla supportorganisationer bör känna till. Genom att övervaka dessa nyckeltal underlättar det för ...
Whitepapers ITSM-Helpdesk
CMDB guide - från teori till praktik
Denna guide ger dig en grundläggande förståelse för vad Configuration management database (CMDB) är och dess processer samt hur du tar CMDB från...
Whitepapers ITSM-Helpdesk
Läget för AI inom ITSM - 2024 och framåt
Utforska den senaste forskningen om AI inom ITSM. Lär dig om utmaningar och expertrekommendationer för att integrera AI i din organisation.