ManageEngine Kunden har ordet ITSM - Helpdesk Verksamhetsnytta

[VIDEO] Data Ductus om hur ServiceDesk Plus förenklar arbetet med ITIL

Möt Claes Widmark på Data Ductus som berättar om varför de valde ServiceDesk Plus och hur lösningen har förenklat och stöttat arbetet med deras ITIL-processer.

"Användargränssnittet [i ServiceDesk Plus] har varit ett stöd för ITIL-tänket."

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Change Management är en viktig del i ITIL ocvårt whitepaper ger en bra förståelse för hur man jobbar med change i praktiken. Få bakgrunden om psykologin om hur vi som människor reagerar på förändringar och få tips och råd från erfarna change managers. På vår blogg hittar du mer om ITSM.

Läs vårt whitepaper:  Change Management i praktiken

 

Markus Arvidsson

Markus brinner för teknik som genererar verksamhetsnytta. Han delar med sig av intressanta artiklar och nyheter samt sina egna reflektioner.

markus.arvidsson@inuit.se

Prenumerera på bloggen

Håll koll på senaste nytt genom att prenumerera. Vi levererar nyheterna direkt i din inkorg!