Tillsammans med våra partners erbjuder vi en rad olika tjänster för att Ni som kund ska få ut det bästa av de lösningar vi levererar.
När ni precis köpt ert system kan vi hjälpa er komma igång. Vi kör en Workshop där vi går igenom funktioner och hur systemet bäst kan användas i er organisation. Vi gör konfigureringen tillsammans och direkt i ert system. På så vis kan ni lära er systemet samtidigt som det anpassas efter era önskemål.
Hur ser era processer ut? Hur utnyttjar man systemet på bästa sätt för att stödja verksamheten? Vi hjälper er med att kartlägga och tydliggöra era processer för att sedan konfigurera systemet i största möjliga mån därefter.
Vi hjälper er med installation eller uppgradering av systemet. Kanske behöver ni konfigurera om något eller få en integration att fungera.
Behöver flera i organisationen utbildning. Vi kan sätta upp utbildningsdagar eller workshops för att på bästa sätt höja kompetensen och nyttjandegraden hos er.
Behöver ni vår assistans utanför våra vanliga öppettider eller extra mycket under en viss period. Prata med oss så ordnar vi det.
Behöver ni hjälp med administration av till exempel ServiceDesk Plus eller Desktop Central? Vi kan ta rollen som systemförvaltare eller ansvarig för den dagliga systemadministrationen.
För att vi skall kunna hjälpa er på bästa sätt och för att vårt samarbete skall gå så smidigt som möjligt önskar vi att ni, när vi pratas vid, kan beskriva era önskemål så detaljerat som möjligt. Desto tydligare beskrivning vi får desto bättre uppskattning och prisindikation kan vi ge er.
Vill Ni ha ett möte för att höra vad vi kan göra för Er, hjälp med att komma igång, rådgivning eller komma vidare till nästa nivå?
Hör av Er till oss på genom att fylla i formuläret nedan eller kontakta oss på 08-753 05 10.
Fyll i formuläret så återkommer vi till dig inom kort.