Kanban-vy till ServiceDesk Plus

Den senaste versionen av ServiceDesk Plus on-premises, build 11138, erbjuder en visuell sammanfattning av alla dina ärenden i ett interaktiv Kanban-gränssnitt.

Denna version  av ServiceDesk Plus ger dig också möjlighet att integrera ManageEngine Analytics Plus i alla instanser av din Enterprise Service Management (ESM) portal samt Microsoft Teams. Innehåller även fler funktioner, förbättringar och buggfixar för att ytterligare förbättra din ServiceDesk Plus-upplevelse.

Öka effektiviteten med Kanban-baserad ärendehantering

  • Få en fullständig visuell sammanfattning av alla dina incidenter och serviceförfrågningar i ett enda fönster med den nya Kanban-vyn.
  • Anpassa Kanban-vyn genom att gruppera ärenden baserat på parametrar som status, prioritet och tekniker.
  • Flytta ärenden mellan statusar, ändra prioritet eller tilldela tekniker med drag-and-drop.
  • Få en snabb sammanfattning av ett ärende i Kanban-vyn utan att växla mellan flera fönster.
sdp-kanban-based-ticket-management-2

Integrera med Analytics Plus för att få insikt i alla instanser i ESM-portalen

  • Integrera Analytics Plus, självbetjänings-IT-analysplattformen från ManageEngine, med din ServiceDesk Plus och få inblick i data från dina instanser.
  • Välj att hantera Analytics Plus för en separat instans eller kollektivt för alla instanser.
  • Synkronisera data från flera instanser samtidigt för snabbare analys
instances-of-the-esm-portal-2

ZIA hjälper dig att undvika
att tackmeddelanden och notiser öppnar ärenden

  • Använd Zia, AI-assistenten från Zoho, för att utvärdera slutanvändarens svar på lösta problem och förfrågningar, samt återöppna endast de ärenden som behöver ytterligare åtgärder.
  • Träna Zia med din organisations data och spåra dess framsteg för att finjustera Zia.
acknowledgement-notifications-with-zia-2

Växla mellan färre fönster med Microsoft-integrationer

  • Integrera med Outlook och låt tekniker vidta åtgärder på ärenden som att öppna ett ärende, lösa det, lägga till anteckningar eller godkänna det direkt från inkorgen.
  • Integrera med Microsofts kalender och få tillgång till teknikerns tillgänglighet och ledigheter direkt från ServiceDesk Plus-kalendern.
windows-with-microsoft-integrations-2

Är du befintlig kund?

Fullständig förteckning på de senast tillagda funktionerna och buggfixarna

Upptäck de senaste nyheterna i ServiceDesk Plus. Uppgradera här.

Glöm inte att ta backup innan uppgradering.


ServiceDesk Plus Cloud

Senaste nyheterna i Cloud-versioen

ServiceDesk Plus

Cloud | On-premises

ServiceDesk Plus är en webbaserad helpdesk-produkt med ITIL-stöd för alla typer av organisationer. Med avancerade ITSM-funktioner i kombination med användarvänlighet hjälper ServiceDesk Plus support-team att leverera service i världsklass över alla verksamhetens avdelningar. 

Mer om ServiceDesk Plus