Med avancerade IT-övervaknings- och hanteringsfunktioner erbjuder OpManager Plus fyra lager av insyn i en organisations IT-verksamhet:
Denna insyn hjälper IT-administratörer att enkelt identifiera och felsöka fel på olika nivåer, vilket säkerställer bättre SLA-efterlevnad, proaktiv IT-felhantering och konsekvent IT-infrastrukturprestanda.
En konsol för hantering av prestanda, konfiguration, bandbredd, brandvägg, efterlevnad, lagring, applikationer, IP-adress och switchportar eliminerar behovet av att växla mellan flera verktyg.
200+ inbyggda rapporter med olika parametrar för IT-driftshantering inklusive hälsa, tillgänglighet, efterlevnad, bandbredd etc. för djupgående analys av IT-prestanda.
Få reaktidsvarningar och tröskelbaserade aviseringar på flera nivåer via flera kanaler - inklusive e-post, Slack, SMS, webbaserad konsol mm för proaktiv feldetektering.
Färdiga integrationer med ITSM-verktyg (ServiceDesk Plus & ServiceNow), kommunikationsverktyg (Slack) och REST API-baserade integrationer underlättar proaktiv IT-infrastruktur felhantering.