Effektivisera er kundsupport för nöjdare kunder
SupportCenter Plus hjälper organisationer att effektivt hantera supportärenden, kontaktuppgifter, serviceavtal och att ge en överlägsen kundupplevelse.
Öka kundnöjdheten med en effektiv kundsupport
SupportCenter Plus är en smidig kundsupportlösning som erbjuder hantering av supportärenden, konto- & kontaktuppgifter, SLA-hantering och kunskapsdatabas. Den hjälper dig att spåra och lösa supportärenden snabbt och därigenom leverera kundsupport på en hög nivå.
Spårning av ärenden och automation
Automatiserar processen att skapa, organisera, spåra ärenden till en sömlös process med automatisering via workflows.
Support portal
Låt varje avdelning i din organisation definiera sin produkt- eller tjänstespecifika konfiguration och fungera som fristående enheter. Leverera en enhetlig serviceupplevelse till dina kunder genom att effektivisera arbetsflöden för ärendehantering och spara tid genom att inte behöva installera en ny helpdesk för varje affärsenhet.
Några utvalda funktioner
Låt kunderna ta kontakt via e-post, telefon, självbetjäningsportal eller social media och få en samlad bild av kundens interaktion.
Automatiserar processen att skapa, organisera och spåra förfrågningar i en sömlös process.
Låt varje avdelning av din organisation definiera sin produkt- eller tjänstespecifika konfiguration och arbeta som fristående enheter.
Hantera kundinformation inklusive inköpta produkter/tjänster, avtal mm.
Skriv inte svar på samma frågor om och om igen. Bygg enkelt din kunskapsdatabas och gruppera lösningar under ämnen för att göra det lätt att hitta.
Implementera en anpassningsbar självbetjäningsportal och låt dina kunder lägga in supportärenden, spåra dem, söka i kunskapsbasen och ta fram rapporter.
Tillåt användare att se supportförfrågningar och väntande godkännanden och chatta med supportrepresentanter i Teams och skicka och spåra ärenden i Outlook.
Låt dina användare välja det språk de önskar bland de 16 språk som finns tillgängligt.
Låter applikationer i din organisation prata med SupportCenter Plus och utbyta data med hjälp av färdiga integrationer och API:er.
Ladda ner och testa i 30 dagar
Ladda ner en fullt fungerande version av produkten och testa i 30 dagar. Vi bjuder på support under utvärderingsperioden.
Fyll i dina uppgifter för att komma igång.
Fler funktioner
Spåra tiden för alla kunder på ett ställe och använd filter för att få fram det du söker.
Intuitiva realtidsrapporter och dashboards ger dig full insyn i din helpdesk-data.
Hantera multipla SLA-avtal och supportplaner för att ge rätt supportnivå och fakturera därefter.
Fyll i formuläret för att boka en webbdemo med en av våra specialister.