Enhetlig IAM-lösning för tjänsteleverantörer
ADManager Plus MSP är en heltäckande identitetshanterings- och rapporteringslösning för tjänsteleverantörer.
Erbjud IAM-tjänster
till dina kunder
Med ADManager Plus MSP kan du hantera och få rapporter om dina kunders Active Directory (AD), Exchange och Microsoft 365-miljöer. Förenkla hanteringen av användarens livscykel genom att på ett säkert sätt delegera tekniker med möjligheten att hantera användarnas hela livscykel, automatisera vardagliga IT-uppgifter som lösenordsåterställning och AD-rensning samt rapportera om alla ändringar som görs i objekt hos dina kunder, allt från en enda konsol.
Några utvalda funktioner
Utnyttja en enhetlig konsol för att säkert hantera Active Directory-, Microsoft 365-, och Exchange-infrastrukturen för flera kunder med fullständig datasegregering.
Skapa anpassade dashboards för att få synlighet över aktuell statusen för dina kunders domäner med mätvärden som de för inaktiva användare och datorer, användare med utlöpta lösenord, utlåsta och inaktiverade användare mm.
Hantera flera domäner för individuella konton med rollbaserade privilegier för specifika domäner och tekniker.
Detaljerad synlighet in i dina kunders AD-, Microsoft 365-, och Exchange-miljöer med färdigpaketerade rapporter. Utför hanteringsåtgärder i farten med inbyggda hanteringsalternativ.
Håll koll på dina kunders förfrågningar även när du endast har tillgång till mobilen. Återställ lösenord, lås upp konton, granska arbetsflödesbegäranden, och säkerhetsrapporter med Android- och iOS-appar.
Använd ett helt automatiserat, policydrivet tillvägagångssätt för att onboarda och offboarda användare samt andra rutinartade hanteringsåtgärder.
Färdiga integrationer med HRMS-applikationer som Workday, Ultipro, och Zoho People; ITSM-verktyg som ServiceDesk Plus, Service Now, och Zendesk; som gör att dina tekniker kan utföra alla IT-hanteringsuppgifter från ett och samma verktyg.
Var redo för efterlevnadsgranskningar med inbyggda rapporter och alternativ för att utforma anpassade rapporter baserade på din organisations behov.
Verkställ viktiga ändringar först efter godkännande från dina kunder eller seniora tekniker. Skicka realtids-SMS och e-postnotiser till alla intressenter om viktiga ändringar.
Ladda ner och testa i 30 dagar
Ladda ner en fullt fungerande version av produkten och testa i 30 dagar. Vi bjuder på support under utvärderingsperioden.
Fyll i formuläret för att boka en webbdemo med en av våra specialister.
ServiceDesk Plus MSP är en helpdesk-lösning med ITIL-stöd utvecklad för tjänsteleverantörer (MSP) för att de ska kunna erbjuda service och support till sina kunder med centraliserad styrning.
Endpoint Central MSP (tidigare Desktop Central MSP) är en lösning för fjärrövervakning och hantering (RMM-programvara) som hjälper tjänsteleverantörer (MSP) att effektivt hantera sina kunders datorer, servrar, laptops och mobila enheter från en central plats.
OpManager MSP är ett lättanvänd lösning för nätverks- och serverhantering byggd för att tjänsteleverantörer (MSP) ska kunna övervaka kunders nätverk.
Med Mobile Device Manager Plus kan du som tjänsteleverantör (MSP) hantera dina kunders mobila enheter från ett gränssnitt.
On-premises eller Cloud.
RMM Central är en lösning för managed service providers (MSP) som effektivt vill hantera och övervaka sina kunders kompletta IT-nätverk.
EventLog Analyzer MSSP som hjälper Managed Security Service Providers att övervaka och hantera loggar från kunder över hela världen.