SupportCenter Plus integreras med Microsoft Teams och får AI-assistent

SupportCenter Plus integreras med Microsoft Teams och får AI-assistent

Inuits leverantör ManageEngine, IT Management divisionen av Zoho, ger kundsupportlösningen SupportCenter Plus en stor uppgradering i och med version 14.0.

Största nyheterna i version 14.0

  • Kanban-vy: Supportrepresentanter kan se ärenden i en kanban-vy där förfrågningarna är grupperade som kort.
  • Resurshantering: Få ett fågelperspektiv över alla dina supportfunktioner och hantera enkelt deras tillgänglighet.
  • Microsoft Teams-integration: Tillåt användare att se supportförfrågningar och väntande godkännanden och chatta med supportrepresentanter, allt från deras Teams-konto.
  • Outlook-tillägg: Tillåt användare att skicka förfrågningar till SupportCenter Plus och spåra dessa direkt från Outlook.
  • AI-assistent: Zia, Zoho's AI assistent, är nu tillgänglig för att förbättra kundupplevelsen och bistå supportpersonalen.
  • Deluge: Deluge, ManageEngines interna skriptspråk levereras nu med SupportCenter Plus.
  • Avancerad anpassning av kundportalen: Administratörer kan nu anpassa självbetjäningsportalens hemsida med hjälp av avancerade alternativ såsom paneler, knappar, snippets, widgets etc med fördefinierade eller anpassade mallar.
  • Drill-down-analys för ärenden: Du kan nu utföra drill-down-analys på ärenden i rapportmodulen.
  • Maintenance-modul: Skapa, visa och hantera underhållsrelaterade ärenden i din organisation från en ny modul.

 

Om SupportCenter Plus

SupportCenter Plus är en webbaserad kundsupportlösning som låter organisationer effektivt hantera kundförfrågningar, deras konto- och kontaktinformation, serviceavtalen och ge en överlägsen kundupplevelse.
Mer om SupportCenter Plus

Prenumerera på nyheter