ManageEngine Användarkonferens 2019

Den naturliga mötesplatsen för dig som använder ManageEngines lösningar - kunder och partners. Lär dig hur du får ut det mesta av dina lösningar och fördjupa dig i de ämnen som intresserar dig. Och kanske viktigast av allt, lyssna på andra användares berättelser samt dela erfarenheter med varandra.

mars
13
Stockholm
Meeting Room, Kungsholmen
13 mar, 09:00 - 14 mar, 14:30

Ny video från MEA 2019

Nu kan du se videon som sammanfattar ManageEngine Användarkonferens 2019 på 80 sekunder!

Här får du en glimt av hur det var även om du inte var på plats!

varför delta


Lär dig nya saker

Interaktiva workshops med specialister från ManageEngine och Inuit ger dig ny kunskap du kan applicera i din verksamhet.

Erfarenhetsutbyte

Dela erfarenheter med andra deltagare som använder ManageEngines lösningar och knyt nya kontakter.

Användare berättar

Ta del av användares egna berättelser och erfarenheter på scen och ta chansen att ställa frågor.

Bli inspirerad

Få inspiration på både ett professionellt och privat plan, samt få idéer att ta med hem till din organisation.

Träffa ManageEngine

Specialister på olika produktområden finns på plats så ta tillfället i akt att ha one-to-one möten med dem.

Ha roligt tillsammans

Kom bort från vardagen en stund och ha roligt med kollegor och andra deltagare med likande utmaningar.

Det här är våra talare


Derek Melber
Technical Evangelist & Active Directory MVP
ManageEngine

Derek Melber är Technical Evangelist på ManageEngines AD Solutions. Som en av få Microsoft Active Directory MVP i världen, är han eftertraktad för sin kunskap, insikt och djupgående förståelse för Windows produktutbud och särskilt Active Directory.

Derek har lång erfarenhet av att erbjuda lösningar på utmaningarna inom Active Directory. Han skriver, föreläser och utbildar tusentals IT-proffs runt om i världen varje år genom sina bloggar, böcker, seminarier, webinars.

Bojana Simeon
Avdelningschef Servicedesk IT och Telefoni
Region Halland
Bojana är avdelningschef för Servicedesk IT och Telefoni i Region Halland som har som uppdrag att ge användarsupport inom tekniska IT- och telefoni-frågor och ger även användarsupport för flera vårdsystem. Avdelningen är användarnas gränssnitt och kontaktyta för IT/Tele-relaterade ärenden för alla medarbetare inom Region Halland samt till en del av de privata vårdgivarna.
Erik Tjärnqvist
Product Manager ManageEngine
Inuit

Erik är produktansvarig för ManageEngine och ser kommunikation som en av de allra viktigaste delarna i sitt dagliga arbete. Han demar gärna produkter och visar hur kunder kan dra nytta av de olika funktionerna.

Jonas Åström
Seniorkonsult datacenter
Radpoint
Jonas hjälper stora och små företag i frågor som rör datacenter, kommunikation, nätverkssäkerhet och övervakning. Jonas genomför även utbildning och konsultuppdrag på ManageEngines nätverksprodukter.
Mattias Sundberg
Delivery Manager
Inuit
Nya utmaningar driver Mattias framåt! Framför allt att utveckla företags och organisationers sätt att arbeta med IT. Mattias tycker om att hitta lösningar och vägar som gör arbetsvardagen smidigare och mer effektiv för våra för kunder.
Mathias Karlsson
Sales Engineer
Inuit
Mathias ser det som en utmaning att överträffa kundens förväntningar. Utifrån krav och behov förvandlas han till en innovativ hjälpreda. Han visar dig gärna sånt du inte visste fanns, reder ut avancerade frågetecken och presenterar dessa på ett enkelt sätt.
Santhosh Mahiban
Produktspecialist ServiceDesk Plus
ManageEngine

Santhosh är en erfaren kursledare i ServiceDesk Plus och har hållit utbildningar över hela världen. Han deltar även frekvent som talare på användarkonferenser, seminarier och mässor samt utför implementationer.
Han är också en av dem som leder support-teamet för ServiceDesk Plus och står i ständig kontakt med kunder runtom i världen.

Santhosh specialistområde är ServicerDesk Plus.

Aswim Panigrahi
Technical ITOM Consultant
ManageEngine

Aswim is specialized in technical support services for network and server management at ManageEngine. With more than 6 years of practical experience in the field, he has done a large number of implementations, giving demos and training. Aswim is a veteran when it comes to large-scale installations of network monitoring solutions.

Aswim is specialist in OpManager, Netflow Analyzer, Network Configuration Manager, Firewall Analyzer och OpUtils.

Ganesh Chellappa
Technical IT Security Consultant
ManageEngine

Ganesh har lång erfarenhet av nätverks- och säkerhetsbranschen och har arbetat som teknisk konsult på ManageEngine de senaste 10 åren. Han har deltagit på många IT-workshops, seminarier och användarkonferenser för ManageEngine. Han ger även utbildningar och konsultation för ManageEngines kunder.

Ganesh expertområden är Password Manager och KeyManager Plus.

Robert Lundgren
Systemförvaltare Servicedesk
Region Kalmar

Robert förvaltar ServiceDesk Plus för Region Kalmar och har en bakgrund som tekniker. Han brinner för problemlösning med kommunikation som det främsta redskapet.

Linn Leneklint
IT-ansvarig
Basalt

I det dagliga arbetet som IT-ansvarig leder Linn arbetet med drift, support och förvaltning av företagets IT-miljöer. Hon är även ansvarig för att planera och leda IT-arbetet på kort och lång sikt. Linn är MCP inom Office 365 och jobbar till stor del operativt. Har tidigare studerat informatik där kandidatuppsatsen handlade om vilka effekter en CMDB kan ge hos ett företag. En intressant utredning inom ett område som inte är så uppmärksammat.

Romanus Prabhu
Head Technical Support UEM Solutions
ManageEngine

Romanus is a seasoned technical consultant who heads the global technical support operations for endpoint and mobile solutions.  He travels, teaches, connects with partners, prospects and customers to stay updated with real-time challenges and technology to solve it. 

Romanus is specialist in Desktop Central, Mobile Device Manager Plus, Patch Manager Plus och Browser Security Plus.

Jai Anand K
Technical Support Manager
ManageEngine

Jai Anand K is a Technical Support Manager for ServiceDesk Plus. He has an experience of more than 10 years in the ITSM industry. With his  programming skills, he helps customers on integrations, automation, and customizations in ManageEngine products. He owns an activity called 'script master' in which he publishes his works every week. He also trains the partners and customers with a  simplified approach to the scripting, that helps them solve the complex requirements.

Andreas Ridderstedt
ITSM and Cloud Consultant
Tele2

Andreas is an IT-specialist currently focusing on projects developing and implementing IT Service Management platforms and processes as well as working on new ways for companies to find success in the cloud.

Ramganesh Balan
Technical Consultant
ManageEngine

Ramganesh is an experienced Technical Consultant in ManageEngine's AD solution team. He is leading the technical support operation for ManageEngine's Log360 products including ADAudit and EventLogAnlyzer. With the help of his experience in ITSM industry he has helped in analyzing and responding to information security incidents. He also conducts proof-of-concept evaluations and making recommendations to management to plan and coordinate containment and remediation activities as needed.

Göran Adlén
Trendspanare
Inspirationstalare på MEA 2019

Göran Adlén, en av Sveriges främsta framtidsanalytiker, kommer hålla en inspirerande föreläsning om den senaste forskningen och trender inför framtiden. Han har blivit utsedd till “Årets föreläsare” och har fått en rad andra priser, nomineringar och omnämnanden.

Göran har skrivit flera böcker och har femton år i rad genomfört sina populära trendrapporter och dessutom lett ett antal förändringsprojekt för olika företag och organisationer. 

Videohälsning från Derek Melber

Se Derek Melbers videohälsning där han berättar om varför han tycker du du bör delta på konferensen oavsett om du jobbar med Active Directory, Azure, säkerhet, ITSM, ITOM eller hantering av klienter och mobila enheter.

Passa på att utbyta erfarenheter och prata direkt med specialister inom ditt område.

Göran Adlén Trendspanare

Göran Adlén, en av Sveriges främsta framtidsanalytiker, kommer hålla en inspirerande föreläsning på årets konferens baserad på sin senaste forskning:

Säg ja till framtiden
Ett optimistiskt framtidsdrama om vad som händer i vår omvärld

Göran har blivit utsedd till “Årets föreläsare” och har fått en rad andra priser och nomineringar. Han har skrivit flera böcker och har femton år i rad genomfört sina populära trendrapporter, vilken den senaste ligger till grund för denna föreläsning.

Agenda


Dag 1 (13 mars)

08.30 - 09.30
The Square
Registrering och frukostfika
09.30 - 10.00
Alla
The Square
Introduktion
Erik Tjärnqvist
10.00 - 10:45
ITSM
The Square
News in ServiceDesk Plus and what to expect
Santhosh Mahiban, Produktspecialist ServiceDesk Plus, ManageEngine
Visa innehåll
Have you been using ServiceDesk Plus for a while now, get to know about releases on 2018, know more about product trends, happenings, what’s cooking and more...
Endpoint
The Seminar
Transition towards Unified Endpoint Management
Romanus Prabhu, Head Technical Support UEM, ManageEngine
Visa innehåll

Increasing numbers of laptops, desktops, tablets, and mobile phones, which are otherwise known as endpoints is a growing challenge for IT teams.  Managing these heterogeneous devices which travel outside of the organization's network becomes harder. Unified endpoint management is an umbrella approach to managing all the endpoint devices within an organization from a central location.

Security
The Kitchen
Why a PIM Solution is a must for all enterprises
Ganesh Chellappa, Technical IT Security Consultant, ManageEngine
Visa innehåll
Learn more about the top business challenges with regards to privileged identity and access management. Find out how to delegate, audit, record and manage privileged access sessions without compromising on business continuity and flexibility.
10:45 - 11:15
The Lounge
Fikapaus
11:15 - 12:15
ITSM
The Square
CMDB: Från teori till praktisk tillämpning
Linn Leneklint, IT-ansvarig,Basalt och Robert Lundgren, Systemförvaltare Servicedesk, Region Kalmar
Visa innehåll

I detta pass möter du två kunder med skilda förutsättningar som delar med sig av sina erfarenheter av att jobba med Configuration Management Database (CMDB).

Linn Leneklint på Basalt utgår från denna frågeställning:

Hur väl stämmer rekommendationerna kring införande av CMDB från litteraturen överens med verkligheten vid ett IT-företag?

Robert Lundgren, Region Kalmar berättar om hur han har varit med att bygga deras CMDB och vad han har dragit för lärdomar av det.

 

Active Directory
The Seminar
[Case study] Using AI and UBA to detect security attacks
Derek Melber, Technical Evangelist, ManageEngine
Visa innehåll

SIEM solutions have come a long way. However, even the most elaborate SIEM solution combined with correlation can’t do what UBA (user behavior analytics) can! UBA has helped many organizations see malicious behavior, resulting in negating attacks to the network. This session will give you a clear understanding of how UBA can help you see password spray attacks, impersonation attacks, and file access attacks.

Security
The Kitchen
Managing Passwords, SSL certificates and SSH key
Ganesh Chellappa, Technical IT Security Consultant, ManageEngine
Visa innehåll
Info kommer...
12:15 - 13:15
The Lounge
Lunch
13:15 - 14:00
ITSM
The Square
Change management i praktiken med Tele2
Andreas Ridderstedt, ITSM and Cloud Consultant, Tele2
Visa innehåll
Andreas Ridderstedt från Tele2 ger tips och berättar om hur man kan komma igång med eller förbättra sitt förändringsarbete. Du kommer få med dig praktiska tips och råd som kan tillämpas på alla typer av verksamhet oavsett storlek och processmognad.
Active Directory
The Seminar
[Case study] Ideal hybrid password management and security solution
Derek Melber, Technical Evangelist, ManageEngine
Visa innehåll

Have you or are you moving to a hybrid Active Directory environment? Many have and are stuck trying to develop the best password solution that will help secure their environment, but also work best for users. Here, we will go over what Microsoft provides compared to a solution that works best with your users. The goal is to develop a solution that will increase security, but also allow users to function with ease.

Network monitoring
The Kitchen
IT Operations Management - why it's so important
Aswim Panigrahi, Technical ITOM Consultant, ManageEngine
Visa innehåll

Integrated network management eliminates the need for multiple monitoring tools and provides greater visibility across your entire network.

In this session you will learn how you could get rid of your network blind spots using OpManager Plus - a unified approach to network management.

14.00 - 14:45
ITSM
The Square
Region Hallands resa från ärendehögen till strukturerad ärendehantering
Bojana Simeon, Avdelningschef Servicedesk IT och Telefoni, Region Halland
Visa innehåll

Som användare av ServiceDesk Plus i många år konstaterade vi på IT/Teleservice på Region Halland under 2016 att vårt ärendehanteringssystem blev ”en hög med ärenden”:

  • Antal handläggare ökade
  • behoven ökade och förändrades
  • fler avdelningar ville använda ärendehanteringssystemet
  • kraven på uppföljning ökade

Vi vill dela med oss av resan vi gjorde för att ta oss ur ”kaoset” och försöka arbeta på ett mer strukturerat sätt. Vi försökte möta olika behov i ärendehantering som finns, systemförvaltningen med olika förvaltningsobjekt, leveransorganisationen med SLA, ITIL-processerna, Servicedesk-funktionen, samt andra kundtjänstfunktioner som egentligen inte arbetar med bara IT-frågor.

Active Directory
The Seminar
[Case study] Recovering from errant AD changes made using ADUC or PowerShell
Derek Melber, Technical Evangelist, ManageEngine
Visa innehåll

With the advent of PowerShell and the comfort of ADUC (Active Directory Users and Computers), errors can occur to existing objects. Maybe it is an errant deletion of an OU (including all of the objects) using ADUC, or a mistyped PS command that alters 25% of your users e-mail addresses, incorrectly! Regardless, organizations have adopted RecoveryManager Plus to help them solve these issues in seconds, rather than days.

Network monitoring
The Kitchen
Kundcase: Lärdomar från migrering av stora nätverk
Jonas Åström, Seniorkonsult Datacenter, Radpoint
Visa innehåll

Jonas Åström från Radpoint berättar om en nätverks-migrering ur verkligheten med Network Configuration Manager. Han kommer beskriva resan från kartläggning till utförande och uppföljande.

Från detta pass får du med dig konkreta tips på hur du kan förenkla din vardag och verifiera att ändringar i nätverkets konfiguration går rätt till.

14.45 - 15:15
The Lounge
Fikapaus
15:15 - 15:45
The Square
Paneldebatt
15:45 - 16:15
The Square
Q&A med ManageEngine
Visa innehåll

Vi tar upp produktspecialisterna från ManageEngine på scen som får besvara deltagarnas frågor.

Skicka in dina frågor redan nu

16:15 - 16:45
The Lounge
Förfriskningar
16:45 - 17:45
The Square
Säg ja till framtiden - ett optimistiskt framtidsdrama om vad som händer i vår omvärld
Göran Adlén, Trendspanare och framtidsanalytiker
Visa innehåll

Göran Adlén, en av Sveriges främsta framtidsanalytiker, kommer att föreläsa om den senaste forskningen och trender inför framtiden.

17:45- 18:30
Mingel
18:30 -
The Square
Middag och mingel

Dag 2 (14 mars)

09.00 - 09.45
ITSM
The Square
Request Life Cycle
Santhosh Mahiban, Produktspecialist ServiceDesk Plus, ManageEngine
Visa innehåll
  • Do you have to train your technician on how to process a request?
  • Send out customized notifications when you move request to different status?
  • Ensure fields are filled out before closing the request?
Check out what Request Life Cycle in ServiceDesk Plus can offer you!
Active Directory
The Seminar
Active Directory Open Floor Q&A session
Derek Melber, Technical Evangelist, ManageEngine
Visa innehåll

Bring your Active Directory questions! Anything can be asked, hopefully everything will be answered! With a room full of AD gurus, Derek Melber will guide you through your questions, giving you insights into solving a myriad of issues relating to security, management, reporting, monitoring, alerting, and more. We will be focusing on on-premise AD, but of course we will dabble in hybrid as needed.

Security
The Kitchen
[Workshop] Password Manager Pro FULLSATT!
Ganesh Chellappa, Technical IT Security Consultant, ManageEngine
Visa innehåll

During the workshop we will discuss topics like this:

  • News in Password Manager Pro and how they benefit your team
  • Deploying a secure, centralized vault for password storage and access
  • Improve IT productivity by automating frequent password changes required in critical systems
  • Provide preventive & detective security controls through approval workflows & real-time alerts on password access
  • Control access to sensitive IT resources and enforce standard password policies
  • Meet security audits and regulatory compliance such as GDPR and PCI

Detailed agenda

 

Desktop and Mobile
The Boardroom
Implement effective IT security techniques to combat cyber-threats
Romanus Prabhu, Head Technical Support UEM, ManageEngine
Visa innehåll

Cyber attacks from inside or external, the reality of cyber security today is that, the threat is already inside. Understanding that the un-patched OS and applications in your network becomes a victim to vulnerabilities leading biggest open threat. Reacting quickly to such system level vulnerabilities is critical for maximizing protection for your business.  

The first step of protection starts with understanding on vulnerabilities and its impact. The next step is about the strategy to deploy the rapidly emerging 'fix release trends' by various vendors. Mitigating cyber threats through endpoint security techniques like automated patch management.  Filling endpoint security gaps while patching third-party applications using Microsoft SCCM.

09.45 - 10:30
ITSM
The Square
Build a global IT command center with ServiceDesk Plus
Jai Anand K, Technical Support Manager, ManageEngine
Visa innehåll
Know the ServiceDesk Plus' out of box integration opportunities with ManageEngine infrastructure management and monitoring solutions. This will help you build a fortified IT command center that gives you fine visibility and control over your infrastructure and end points.
Active Directory
The Seminar
Active Directory Open Floor Q&A session
Derek Melber, Technical Evangelist, ManageEngine
Visa innehåll

Bring your Active Directory questions! Anything can be asked, hopefully everything will be answered! With a room full of AD gurus, Derek Melber will guide you through your questions, giving you insights into solving a myriad of issues relating to security, management, reporting, monitoring, alerting, and more. We will be focusing on on-premise AD, but of course we will dabble in hybrid as needed.

Security
The Kitchen
[Workshop] Password Manager Pro FULLSATT!
Ganesh Chellappa, Technical IT Security Consultant, ManageEngine
Visa innehåll

During the workshop we will discuss these topics:

  • News in Password Manager Pro and how they benefit your team
  • Deploying a secure, centralized vault for password storage and access
  • Improve IT productivity by automating frequent password changes required in critical systems
  • Provide preventive & detective security controls through approval workflows & real-time alerts on password access
  • Control access to sensitive IT resources and enforce standard password policies
  • Meet security audits and regulatory compliance such as GDPR and PCI

Detailed agenda

 

Desktop and Mobile
The Boardroom
Leverage enterprise mobility without compromising on security
Romanus Prabhu, Head Technical Support UEM, ManageEngine
Visa innehåll
  • Securing data at rest, in transit, and in use
  • Blacklisting malicious apps and controlling app updates
  • Geo-tracking mobile devices
  • Locking and wiping devices remotely
  • Managing emails with Office 365 and Exchange Active-Sync
10:30 - 11:00
The Lounge
Fikapaus
11:00 - 11:45
ITSM
The Square
ServiceDesk Plus extensions: A platform for limitless possibilities
Jai Anand K, Technical Support Manager, ManageEngine
Visa innehåll
Witness the platform capabilities of ServiceDesk Plus that lets you think beyond the limitations.
Active Directory
The Seminar
Office 365 Management and Reporting
Derek Melber, Technical Evangelist, ManageEngine
Visa innehåll

Sure, Microsoft designed Office365 with the ability to manage it and get reports using PowerShell, but you only have so many hours in your day! Why not leverage a solution that has point and click reporting, as well as management beyond what PowerShell can provide. Give yourself back the time you spend trying to get things done in Office365 using PowerShell.

Security
The Kitchen
[Workshop] Password Manager Pro FULLSATT!
Ganesh Chellappa, Technical IT Security Consultant, ManageEngine
Visa innehåll

During the workshop we will discuss these topics:

  • News in Password Manager Pro and how they benefit your team
  • Deploying a secure, centralized vault for password storage and access
  • Improve IT productivity by automating frequent password changes required in critical systems
  • Provide preventive & detective security controls through approval workflows & real-time alerts on password access
  • Control access to sensitive IT resources and enforce standard password policies
  • Meet security audits and regulatory compliance such as GDPR and PCI

Detailed agenda

 

Desktop and Mobile
The Boardroom
The power of end-to-end systems management
Romanus Prabhu, Head Technical Support UEM, ManageEngine
Visa innehåll
  • Automating OS imaging
  • Exploring scheduled and manual OS deployment techniques for bare-metal and ongoing hardware provisioning
  • Real-world scenarios on mastering modern endpoint management and protecting your enterprise today and in the future
11:45 - 12:45
The Lounge
Lunch
12:45 - 13:30
ITSM
The Square
Play the API game with the ScriptMaster's cheat code
Jai Anand K, Technical Support Manager, ManageEngine
Visa innehåll
Learn the basics of advanced customizations in a dummies approach.
Active Directory
The Seminar
Traditional administration vs. Efficient/secure administration
Derek Melber & Erik Tjärnqvist
Visa innehåll

Derek and Erik will go through traditional “administrative” tasks and techniques, using Microsoft tools. Erik will show the traditional steps, acting as the administrator. Derek will show the efficient and secure method using ME tools. We will go over 3 to 5 key aspects, covering 2 to 3 products.

Security
The Kitchen
[Workshop] Password Manager Pro FULLSATT!
Ganesh Chellappa, Technical IT Security Consultant, ManageEngine
Visa innehåll

During the workshop we will discuss these topics:

  • News in Password Manager Pro and how they benefit your team
  • Deploying a secure, centralized vault for password storage and access
  • Improve IT productivity by automating frequent password changes required in critical systems
  • Provide preventive & detective security controls through approval workflows & real-time alerts on password access
  • Control access to sensitive IT resources and enforce standard password policies
  • Meet security audits and regulatory compliance such as GDPR and PCI

Detailed agenda

 

ITOM
The boardroom
Network performance monitoring, fault management and automation
Aswim Panigrahi, Technical ITOM Consultant, ManageEngine
Visa innehåll

OpManager comes with advanced network management capabilities for monitoring network devices, servers, VMs, IP-addresses, and switch ports.

In this session you will learn how to detect, identify, and troubleshoot network issues with OpManager.

13:30 - 14:15
ITSM
The Square
ServiceDesk Plus Q&A
ManageEngine + Mattias Sundberg och Mathias Karlsson
Visa innehåll
Ta med dig dina frågor om ServiceDesk och specialister från ManageEngine och Inuit kommer besvara och förklara frågor från deltagarna.
Active Directory
The Seminar
Log360 Live! See how Log360 can solve real world scenarios from the experts
Ramganesh Balan, Technical Consultant and Derek Melber, Technical Evangelist, ManageEngine
Visa innehåll

Ram Ganesh and Derek Melber will guide you through some of the most compelling scenarios where Log360 can help every organization with their SIEM needs. Log360 provides in-depth reporting, alerting, correlation and even UEBA. Please don’t miss this engaging session.

Security
The Kitchen
[Workshop] Password Manager Pro FULLSATT!
Ganesh Chellappa, Technical IT Security Consultant, ManageEngine
Visa innehåll

During the workshop we will discuss these topics:

  • News in Password Manager Pro and how they benefit your team
  • Deploying a secure, centralized vault for password storage and access
  • Improve IT productivity by automating frequent password changes required in critical systems
  • Provide preventive & detective security controls through approval workflows & real-time alerts on password access
  • Control access to sensitive IT resources and enforce standard password policies
  • Meet security audits and regulatory compliance such as GDPR and PCI

Detailed agenda

 

ITOM
The Boardroom
Bandwidth monitoring, configuration management and IT security management
Aswim Panigrahi, Technical ITOM Consultant, ManageEngine
Visa innehåll

OpManager brings you real-time visibility into the network bandwidth usage & optimize the bandwidth for business critical Apps.

In this session you will learn how to automate and take total control of the entire life cycle of device configuration and IT security  management.

14:15
Konferensen avslutas - Möjlighet att stanna kvar för möten och frågestund fram till 16.30.

Fakta

Datum

13-14 mars 2019. För detaljer se agendan.

Plats

Meeting Room, Alströmergatan 20, Stockholm.
Karta

Anmälan

Du anmäler dig via formuläret på denna sida. Anmälan är bindande. Din anmälan kan överlåtas till kollega.

Val av spår:
OBS! Val av spår är endast till för att vi ska få en uppfattning om hur många som kommer till de olika passen. Du kan välja fritt från alla passen under konferensen.

engelskflagga100Registration for English speaking 

Avgift 

3 995 SEK exkl. moms.

Gå fler och få rabatt
Gå fler från samma organisation och få rabatt: Deltagare nr 2 och därefter får 30% rabatt på gällande avgift. Rabatten dras automatiskt vid fakturering i mars.

Mat och dryck

Mat och dryck ingår i deltagaravgiften samt middag och mingel dag 1.  Meddela ev. matallergier i anmälan. 

Praktiska saker

Konferensen är både på svenska och engelska och vänder sig både till kunder och partners. Konferensen är även värdefull för dig som är nyfiken på att veta mer om ManageEngine och deras lösningar. Ta gärna med laptop och adapter då du kan vilja använda den under en del av passen.

Kontakt

Har du någon fråga om eventet är du välkommen att skicka epost till events@inuit.se, eller ringa oss på 08-753 05 10.

Kontaktperson:
Markus Arvidsson
070-645 01 38

Mer info hittar du i vår FAQ

FAQ


Vilka vänder sig konferensen till?

Konferensen vänder sig framförallt till kunder och partners som använder en eller flera av ManageEngines produkter. Är du inte kund idag är du ändå välkommen att delta. Agendan är utformat för att tilltala både dig som har en chefsroll och dig med specialistkompetens inom olika områden. 

Vilka lösningar kommer vara i fokus?

Vi kommer täcka in många, men inte alla, ManageEngines lösningar under de två dagarna vi har tillsammans. De lösningar vi kommer fokusera på är dessa:

  • ServiceDesk Plus
  • Desktop Central
  • Mobile Device Manager Plus
  • Password Manager Plus
  • Key Manager Plus
  • OpManager
  • ADAudit Plus
  • ADManager Plus
  • Log 360
  • ADSelfService
  • O365 Manager Plus
  • Analytics Plus

När behöver jag anmäla mig?

Anmälan är öppen fram till den 6 mars 2019. Vi är mycket tacksamma om du anmäler dig så snart som möjligt då det underlättar planeringen av konferensen.

Kan vi få rabatt på avgiften när man kommer fler från samma organisation?

Ja, deltagare nr 2 och därefter får 30% rabatt på deltagaravgiften.

Vilka hotell rekommenderas?

Vi rekommenderar dessa hotell med närhet till konferenslokalen:

Connect City - Gångavstånd 0 min 
Clarion Hotel Amaranten - Gångavstånd 15 min

 

Vid Centralstationen finns många hotell att välja på, några exempel:

Nordic Light Hotel
Scandic Grand Central
Clarion Hotel Sign
First Hotel Kungsbron

Kommer det att finnas tid att prata direkt med specialister från ManageEngine?

Ja, det kommer finnas tid för att prata med specialister från både ManageEngine och Inuit under konferensen. 

Finns det en mobilapp för konferensen?

Ja, alla deltagare kommer kunna använda en mobilapp framtagen för konferensen där de kan se allt de behöver inför och under konferensen. Där kan även deltagarna nätverka med andra deltagare och talare, ställa frågor och delta i miniundersökningar. 

Kan jag avanmäla mig om jag får förhinder?

Du kan överlåta din plats till en kollega om du får förhinder. Meddela oss om du vill överlåta din plats till kollega. Får du förhinder men inte har någon att överlåta din plats till ser vi gärna att du meddelar oss iallafall.

Plats

Meeting Room

Alströmergatan 20, 112 47 Stockholm