Tredje gången i rad i Magic Quadrant

ManageEngine utnämnd till Challenger i 2022 Gartner® Magic Quadrant™ for IT Service Management Platforms

gartner-itsm-2022

Det här ger rapporten svar på

  • Vilka är styrkorna och svagheterna hos de 10 ledande leverantörerna av ITSM-plattformar för organisationer?
  • Hur utvecklas ITSM-landskapet för att stödja framtidens arbetsmetoder?
  • Hur planerar ITSM-plattformar för att möta framtida utmaningar och anta framväxande teknologier?
  • Varför erkände Gartner ManageEngine som en Challenger i årets Magic Quadrant-analys?

Varför är denna analys viktig för din organisation?

Gartner Magic Quadrant baseras på djupgående analys av specifik marknad vilket ger dig en helikoptervy av de relativa positionerna för marknadens konkurrenter. Genom att tillämpa en enhetlig uppsättning utvärderingskriterier, hjälper en Magic Quadrant dig att snabbt fastställa hur väl teknikleverantörer genomför sina uttalade visioner.

Gartner Peer Insights ITSM

ServiceDesk Plus har även utsetts till 2022 Gartner Peer Insights Customers’ Choice för IT Service Management Tools.

Det hade inte varit möjligt utan värdefull feedback från våra kunder.

ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus är en helpdesklösning med stöd för ITSM-processer att växa i för alla typer av organisationer som vill leverera service i världsklass. Både som molntjänst och lokal installation.

Har du en fråga?

Har du en fråga kan du starta chatten eller använda vår kontaktsida så hjälper vi dig.

Ladda ner rapporten