Analytics Plus hjälper er med allt från att öka SLA-efterlevnaden till att minska antal incidenter och ge din helpdeskpersonal den information de behöver för att leverera högkvalitativa IT-tjänster. Få insikt i ServiceNow-data med över 150+ förbyggda rapporter och dashboards.
När tiden går åt till att släcka bränder och att säkerställa tillgänglighet dygnet runt har servicepersonalen inte tid att granska IT-data och leta efter sätt att förbättra servicekvaliteten. Analytics Plus ger dem rapporter direkt out-of-the-box. Dessutom kan användare ställa frågor till Zia, den inbyggda AI-assistenten, för att få svar på sina frågor. Detta gör att de kan fokusera på det som är viktigast: förbättra servicekvaliteten.
Upptäck insikter dolda i dina data med 150+ förbyggda rapporter och dashboards. Slipp skapa rapporter från grunden.
Behöver du kontrollera viktiga KPIer? Fråga bara vår AI-bot, Zia. Zia tolkar enkelt användarfrågor och svarar med interaktiva bilder.
Få omedelbara varningar när antalet incidenter överskrider det normala för verksamheten eller när högprioriterade ärenden håller på att bryta sitt SLA.
Förutse SLA-efterlevnad, inkommande ärendevolymer och budgetkrav samt förbered proaktivt för förändringar.
Dyk ner i grundorsaken till återkommande incidenter och ärenden samt identifiera problem i din servicedesk.
Lagt märke till en ökning i backlogs? Tagga din kollega och diskutera orsakerna till produktivitetsminskningen i realtid med hjälp av rapportkommentarer.
Utforska ServiceNow-data visuellt och upptäck trender med mer än 40 typer av diagram inklusive pivots, sammanfattningstabeller, widgets och geokartor.
Dela ServiceNow-rapporter och dashboards med andra användare på ett säkert sätt och samarbeta praktiskt med kollegor för att felsöka vardagliga problem.
Analytics Plus finns att ladda ner och installera från ServiceNow marketplace. Ladda ner här.