ManageEngine Kunden har ordet ITSM - Helpdesk

[VIDEO] Lunds Universitet om varför de valde ServiceDesk Plus

Lunds Universitet sökte ett systemstöd för sina ITIL-processer som var enkelt att komma igång med. I denna video berättar Bo Freij på Lunds Universitet om varför valet föll ServiceDesk Plus från ManageEngine och hur lösningen har hjälpt dem.

Vi tittade på en del lösningar och ServiceDesk Plus kändes som en enkel lösning att komma igång med...ManageEngines lösningar har levererat på fler plan än vad vi förväntat oss från början.


 
Change Management är en viktig del i ITIL och vårt whitepaper ger en bra förståelse för hur man jobbar med change i praktiken. Få bakgrunden om psykologin om hur vi som människor reagerar på förändringar och få tips och råd från erfarna change managers. På vår blogg hittar du mer om ITSM.

Läs vårt whitepaper:  Change Management i praktiken

 

 

Markus Arvidsson

Markus brinner för teknik som genererar verksamhetsnytta. Han delar med sig av intressanta artiklar och nyheter samt sina egna reflektioner.

markus.arvidsson@inuit.se

Prenumerera på bloggen

Håll koll på senaste nytt genom att prenumerera. Vi levererar nyheterna direkt i din inkorg!