
Idag är vi uppe och snurrar på build 9321. Utvecklingstakten är hög och nya features & fixar flyger ut i nya service packs. Vi kan alla vara överens om en sak, ServiceDesk Plus står inte still!
Det har hänt väldigt mycket från build 9315 - 9321, och några av dessa funktioner tycker vi är värt att nämna extra mycket. Några av de nya funktionerna:
Live Chat
Det går snabbt. Det ska gå snabbt! Direktmeddelanden i vårt dagliga liv är i dag den snabbaste
kommunikationsvägen, så varför ska IT-supporten vara annorlunda?
kommunikationsvägen, så varför ska IT-supporten vara annorlunda?
Nu kan ni låta era användare ta kontakt direkt med önskad supportgrupp för snabbast möjliga support. Live chat mellan användare och tekniker! Snabb responstid, insamling av relevant information och möjlighet att direkt ifrån chatten skapa en ticket av konversationen som ägt rum.
En win win-situation!

Kombinerad vy över ärende och uppgifter
Att hoppa mellan olika vyer samt behöva klicka flera gånger är egentligen ett lyxproblem, men vi tycker ändå att det är lite jobbigt. Nu är ärende- samt uppgiftslistan kombinerad! Detta för att ge er en enklare överblick. Det är nu också möjligt att själv skapa önskade vyer och markera dessa som favoriter för att få snabb åtkomst.

Tidslinjevy i ärendehistoriken
För en snabb förståelse och överblick av vad som hänt i ett ärende introduceras en helt ny timeline. En snabbtitt och ni får ärendets livscykel visad för er. Sök och sortera för att se vilka actions som ägt rum från start till slut.

Glöm inte att uppgradera!
Mathias Karlsson
Sales Engineer på Inuit. Brinner för innovativa lösningar, analyserar, konsulterar och hjälper er matcha rätt verktyg utifrån behov. Visar ofta och gärna saker ni inte visste fanns, men självklart behöver.